TEMAT - Konkurencyjne oferty serwisowe

SERWIS W FIRMIE

Po stronie firmy serwis to drugi dział sprzedaży. Po stronie klienta to narzędzie maksymalnego wydłużania sprawności i użyteczności poczynionych inwestycji.

Oto przykłady działań dbania o firmę i klienta:

1. Oparty na harmonogramach cykl przeglądów na różnych poziomach szczegółowości, zaawansowania i potrzebnego czasu na zatrzymania

2. System szybkiego reagowania na awarie typu – nagłe pełne zatrzymanie

3. Wielopoziomowy program prac serwisowych od przeglądów gwarancyjnych, cyklicznych, po unowocześnienia, rozbudowy, remonty ...

4. Dostęp i przepływ informacji technicznej, użytkowej, serwisowej o produktach firmy – pełna dostępność czasowa, językowa, w różnych formach prezentacji

5. Budowanie relacji z klientami przez czynne włączanie się w współdziałanie w ramach systemów utrzymania ruchu, monitorowania, przeglądów i napraw prewencyjnych, działań optymalizujących wyniki np. produkcji, niezawodności obsługi itp.
 - poziomy współpracy -serwis firmy samodzielny, serwis współdziałający
   z ekipą utrzymania ruchu klienta, z firmami podwykonawczymi ...
 - systemy inwentaryzacji i kontroli stanu produktów firmy u klienta
 - firmowe systemy nadzoru nad niezawodnością produktów i powiązanych
   z nimi newralgicznych systemów u klientów

6. Gwarantowana dostępność części oryginalnych i zamienników, możliwość ich dorobienia za pomocą urządzeń cnc lub druku 3D, aktualizacja stanów magazynowych w innych lokalizacjach niż firma producent – magazyny w sieci dystrybucji, u innych klientów
 - system znakowania części w produkcie – szybka identyfikacja i łatwiejsze zamawianie, kontrola stanów magazynowych


7. Firmowe systemy do kontroli stanów magazynowych części materiałów
eksploatacyjnych u klienta – przejęcie utrzymania tych stanów na siebie przez firmę producenta co odblokuje środki klienta na kolejne inwestycje w produkty


8. Zdalna diagnostyka produktów poprzez połączenia online z produktem lub z wykorzystaniem przesłania dodatkowych informacji przez użytkowników za pomocą urządzeń mobilnych


9. Szkolenia użytkowników produktów na bazie wiedzy działu projektowania, produkcji i serwisu


10. Wyposażenie w specjalistyczny sprzęt badawczo-pomiarowy jako narzędzia profesjonalnej diagnostyki i lokalizacji awarii oraz jako przewaga konkurencyjna usług firmowego serwisu – eliminowanie inwestycji w podobny sprzęt u klienta – zachowanie kompetencji w firmie


11. Poszerzanie kompetencji serwisu na optymalizację przyłączanych mediów i podawanych surowców/materiałów do produktów firmy – prąd, woda, gazy techniczne, licencjonowanie dostawców materiałów itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomysł NOWA ZEBRA plus 2